Pilot

Välkommen!

Jag anser mig själv som väldigt mycket nybörjare inom fotografering, då pratar jag inte alla randomtagna bilder till vardags och på fest. Utan fotografering av lite bättre kvalitet med tillhörande redigering. Och då med tanke på att jag trots min ovana tycker det är jäkligt roligt med foto och redigering och gärna vill lära mig mer, tänkte jag starta denna blogg där jag kan lägga upp mina små experiment :).

Och eftersom att jag har...

en kamera

några objektiv

en dator

Photoshop

kli i fingrarna

...borde ju slutprodukten med lite inspiration och kreativitet, eventuellt kunna resultera i några fina bilder att titta på.
Vi får väl se, men jag gör ett försök i alla fall!

Enjoy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0